Yazılar

Soğuk Karton Bardak veya Frozen Bardak

Günümüz tüketicileri, hızlı yaşam koşullarına bağlı olarak gıda ve içecek tüketimlerinde bazı değişikliklerle farklılıklar ortaya koymaktadır. Bu tüketim alışkanlıkları paket servis ve self – servis hizmet anlayışının oluşmasında büyük baş rol oynamaktadır.

Plastik Şarküteri Kaplarının Kullanım Alanları

Peynir, zeytin, salam, sucuk, sosis vb. yiyecek ürünlerinin satıldığı dükkanlar şarküteri dükkanı olarak tanımlanmaktadır. Günümüzde büyük alışveriş merkezlerin sayısının artması ve her türlü ürün ve eşyaya ulaşım imkanı sağlayan marketlerin yaygınlaşmasıyla söz konusu olan bu alışveriş mekanlarında şarküteri bölümleri açılmıştır.

Hızla değişen günümüz şartlarında gıda ve ambalaj sektöründe de çeşitli değişiklikler meydana gelmektedir. Özellikle kullanıcıların tüketim alışkanlarında ortaya çıkan değişimler işletme ve kurumların ürün ve hizmet anlayışlarına da yansımaktadır. Bu bağlamda ortaya çıkan karton bardak ve kapaklı karton bardak çeşitleri hem işletmeler hem de tüketiciler açısından birçok avantaj sağlamaktadır. 

Kapaklı Karton Bardaklar

Hızlı tüketimin yaygınlaştığı günümüz şartlarında gıda ve içecek tüketim materyallerinde karşımıza çıkan baskılı karton bardak ve türevleri kullanıcıların ilgisini çekmektedir. Bu gıda ve içecek materyalleri birçok açıdan kullanıcısına avantajlar sunmaktadır. Öncelikle karton bardakların sunduğu kolay ve kullanışlı tüketim şartları

kapaklı karton bardak, karton bardak, karton bardak özellikleri

Kullanıcılar günümüzde hızlı yaşam koşullarına bağlı olarak gıda ve içecek tüketimlerinde değişikliklere gitmektedir. Paket servis ve self- servis hizmet anlayışının oluşmasına sebebiyet veren bu tüketim alışkanlıklarındaki değişiklikler karşımıza karton bardak, paket servis kapları gibi birçok yeni kullanım materyalleri çıkarmaktadır.

Kışın Vazgeçilmezi: Kapaklı Karton Bardak

Gelişen teknoloji ve değişen tüketim alışkanlıklarının bize sunduğu yeniliklerden biri olan kapaklı karton bardaklar, cafe ve restoran kültüründe “kullan-at” mantığının oluşmasını sağlamış firmalara